'Steeds meer' content, reclame en prikkels is niet het antwoord, maar wel een probleem in de wereld van online marketing en sociale media. Om de overkill aan uitingen en schadelijke gevolgen het hoofd te bieden, bedacht BlueGear het concept: 'StakeholdersFirst'. Betere communicatie is mogelijk door te verbinden en te verdiepen.
Transitie en kanteling
De wereld verandert in rap tempo. Zo'n 1 miljoen mensen in Nederland zijn op een of ander wijze betrokken bij een proces waarin transitie, kanteling, of systeemverandering een leidend thema is. Organisaties met een eenzijdige focus op commerciële doelen presteren minder (zelfs op financieel terrein!), dan organisaties met duurzame doelstellingen en een focus op maatschappelijke meerwaarde. Dat betekent dat degenen die de belangen van diverse groepen in de maatschappij vertegenwoordigen, ook uw stakeholders dus, vaker en beter in uw bedrijfsvoering betrokken zullen moeten worden. De communicatie met de buitenwereld zal moeten verbreden, verdiepen, en verbinden. Zet de ramen open en laat externe invloeden binnen: niet shareholder first, maar 'stakeholders first'. Uw sociale media kunnen hierin een belangrijke rol vervullen.
Download onze Vision Statement.