Het online sociale media dashboard van StakeholdersFirst kent vele functies zodat de software zich uitstekend leent voor doelen zoals:
- beheer van sociale media kanalen: Facebook en LinkedIn bedrijfspagina, Instagram, Twitter, Pinterest, Google My Business
- content planning (content kalender)
- monitoring van stakeholders en influencers
- monitoring van thema's of onderwerpen (disruptief, innovaties, nieuws, enz.)
- PR / contentmarketing / inbound marketing / stakeholder-communicatie
- omgevingsanalyses
- SWOT-analyses
- trends in sentimenten, sentimentanalyses
- leadsgeneratie en verkoop
- reputatie-management
- community-management
- brand- of merkenmanagement
- meetbaar maken van je marketing
- visualisatie van data (dashboards)
- webcare
- narrow-casting
- rss-feeds of content hubs
StakeholdersFirst: startpunt voor sociale media marketing
- Besluit bij relevante berichten wat je ermee doet: direct reageren, doorsturen, retweeten, als bron gebruiken voor andere media (curatie)
- Zie in één oogopslag hoe belangrijk een bericht is
- Zie in één oogopslag hoe vaak een bericht is gedeeld of als favoriet aangemerkt
- Werk efficiënt:
- filter berichten op datum of zoekprofiel
- verwijder niet-relevante berichten
- gebruik zoekwoorden
- of zoek op tags (labels)
Zie verder het onderstaande overzicht met de belangrijkste functies die je helpen bij je marcom-werkzaamheden.